Frakt & Leverans



Leveranssäkerhet av era beställda varor


Vi skickar era beställda order till angiven adress, och så fort vi paketerat er order får ni ett mail med ert spårningsnummer på paketet. Alla försändelser ligger hos postombudet i 14 dagar innan det skickas tillbaka till oss och om det skulle vara så att er Avi eller SMS ej skickas ut från ert lokala postkontor till er så går det att lösa ut paketet med kollinummer och legitimation hos postombudet.

Samtliga paket är försäkrade när dom lämnar oss på Näsmans Marinservice AB

Ej uthämtat paket


Paket ligger hos postombudet i 14 dagar och efter detta skickas det åter till oss, Om det är så att ni inte hämtar ut er försändelse inom 14 dagar skickas det automatiskt tillbaka till oss.

Om ni ej hämtar ut era försändelser och dessa returneras till Näsmans Marinservice AB kommer ni som kund att faktureras för administration och fraktkostnader.

Leveransskador


Om ert gods skulle vara leveransskadat så reklamera då paketet per omgående hos ditt lokala postombud samt kontakta oss på NMS AB så att vi kan skicka en ny order under tiden Posten gör en reklamation för vår räkning, vi arbetar för att ni skall bli så lite drabbad av skadat gods.

Om paketet är så skadat att även godset vi levererat blivit skadat och förstört skall ditt postombud skicka tillbaka paketet till Näsmans Marinservice AB och skriva anledningen till returen på försändelsen.

Vi skadat gods skickar vi en ny vara så fort som möjligt men tiden på leveransen av en ersättningsvara kan variera beroende på om det är en vara som vi har i lager eller om det är så att vi måste beställa hem n ny. Oavsett så jobbar vi för att lösa sådana problem per omgående för att hjälpa slutkunden att få sin beställning.